| 000 | 01868nam a2200301 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 | _e2 |
| 001 | 2022007 | ||
| 003 | RBPG | ||
| 005 | 20240109095029.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 220622s2022 sp |||er|||| 00| d glg d | ||
| 017 | _aC 578-2022 | ||
| 020 | _a9788484875789 | ||
| 040 | _aBPC | ||
| 041 | 0 | _aglg | |
| 080 |
_a821.134.4-2"20" _2[2015] |
||
| 100 | 1 |
_aBecerra de Becerreá, Afonso _eaut _910308 |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aPandrama _c/ Afonso Becerra de Becerreá |
| 260 |
_aSantiago de Compostela _b: Edións Laiovento _c, 2022 _f(Tórculo Comunicación Gráfica) |
||
| 300 |
_a87 p. _c; 21 cm |
||
| 490 | 1 |
_a(Laiovento. Teatro _v; 413) |
|
| 520 | 3 | _aMáis ca nunca, ou nin máis nin menos ca nunca, estamos na era do pandrama. O pandrama é totalizador. O prefixo “pan” e o substantivo “drama”, xunguidos no pandrama, apelan non só ao drama global, igual que a pandemia se refire a unha epidemia global. O pandrama revélanos que todos os mundos entran nel, do mesmo xeito que todos os dramas entran no mundo. O pandrama, así mesmo, vai máis aló do que entendemos por drama clásico, por tanto, inclúe o posdrama. A suma do drama e o posdrama é o pandrama. Porque a palabra en acción non só representa ou imita o mundo, como acontece na forma dramática a través do diálogo dos personaxes nunha situación de conflito. A palabra en acción é performativa e, en consecuencia, tamén pode crear ou xerar mundos reais. A ficción fica na cabeza de cadaquén. Todas as palabras e silencios que se ofrecen neste libro son acción, son xogo. Para iso necesítante, necesítannos, para poñelas en acción. E, ao activalas, crear o mundo de novo, como crianzas, como deuses. | |
| 655 | 7 |
_aTeatro galego _94149 |
|
| 655 | 4 |
_aTeatro gallego _98089 |
|
| 690 |
_adra _959469 |
||
| 830 | 0 |
_aTeatro (Edicións Laiovento) _9149216 |
|
| 852 | _aPED060 | ||