000 01868nam a2200301 i 4500
997 0 0 _e2
001 2022007
003 RBPG
005 20240109095029.0
007 ta
008 220622s2022 sp |||er|||| 00| d glg d
017 _aC 578-2022
020 _a9788484875789
040 _aBPC
041 0 _aglg
080 _a821.134.4-2"20"
_2[2015]
100 1 _aBecerra de Becerreá, Afonso
_eaut
_910308
245 1 0 _aPandrama
_c/ Afonso Becerra de Becerreá
260 _aSantiago de Compostela
_b: Edións Laiovento
_c, 2022
_f(Tórculo Comunicación Gráfica)
300 _a87 p.
_c; 21 cm
490 1 _a(Laiovento. Teatro
_v; 413)
520 3 _aMáis ca nunca, ou nin máis nin menos ca nunca, estamos na era do pandrama. O pandrama é totalizador. O prefixo “pan” e o substantivo “drama”, xunguidos no pandrama, apelan non só ao drama global, igual que a pandemia se refire a unha epidemia global. O pandrama revélanos que todos os mundos entran nel, do mesmo xeito que todos os dramas entran no mundo. O pandrama, así mesmo, vai máis aló do que entendemos por drama clásico, por tanto, inclúe o posdrama. A suma do drama e o posdrama é o pandrama. Porque a palabra en acción non só representa ou imita o mundo, como acontece na forma dramática a través do diálogo dos personaxes nunha situación de conflito. A palabra en acción é performativa e, en consecuencia, tamén pode crear ou xerar mundos reais. A ficción fica na cabeza de cadaquén. Todas as palabras e silencios que se ofrecen neste libro son acción, son xogo. Para iso necesítante, necesítannos, para poñelas en acción. E, ao activalas, crear o mundo de novo, como crianzas, como deuses.
655 7 _aTeatro galego
_94149
655 4 _aTeatro gallego
_98089
690 _adra
_959469
830 0 _aTeatro (Edicións Laiovento)
_9149216
852 _aPED060